نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خوشحالم که یوونتوس به من علاقه دارد

خوشحالم که یوونتوس به من علاقه دارد

استفانو سنسی هافبک بازی ساز تیم چزنا در سری ب که یکی از بهترین استعدادهای زیر 21 سال ایتالیا محسوب می شود ، دیروز جهت عقد قرارداد با تیم ساسولو ( با نظارت یوونتوس )‌ در میلان حضور داشت  ، او در پاسخی کوتاه به خبرنگاران گفت : "من بسیار خوشحالم ، اما تا ژوئن روی چزنا تمرکز کرده ام. اینکه یوونتوس به من علاقه دارد خرسندم می کند."

جزئیات قرارداد امروز عصر رسما اعلام خواهد شد :

4 میلیون یورو به علاوه ی 700 هزار یورو پاداش بر اساس تعداد بازی که برای ساسولو انجام دهد.او تا ژوئن در چزنا خواهد بود و اگر یوونتوس در آینده او را به خدمت بگیرد باید 1 میلیون یورو به چزنا پرداخت کند.

خصوصیات بازی :

او قبلا در نقش هافبک دفاعی ظاهر می شد اما با دید خوب ، هوش تاکتیکی و تکنیکش ، حالا بیشتر به عنوان یک هافبک خلاق نقش ایفا می کند ، به عنوان هافبک بازیساز جلوی مدافعین ( مشابه نقش پیرلو در فصل پیش و یا وراتی در پاریس سن ژرمن ، که اصطلاحا به آن رجیستا می گویند) زیرا او میتواند با هردو  پا پاس های بلند بفرستد ، او در چندین پست هجومی و هافبک دیگر هم می تواند بازی کند ، حتی به عنوان وینگر و مهاجم سایه هم استفاده شده است. با اینکه اکثرا او را با وراتی و پیرلو مقایسه می کنند اما خود استفانو گفته بیشتر تحت تاثیر بازی ژاوی است. روبرتو مانچینی در مورد او گفته :"خوب ، تکنیکی و سریع ، او بازیکن با شخصیتی است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: